Geologie

Je naše Země dutá?

Teorie duté země, tedy alternativní vědecký pohled na strukturu naší a ostatních planet včetně Slunce.

www.dutazeme.sweb.cz

Geo-Web geologie

Geologický informační server. Naleznete zde informace z oblasti geologie, mineralogie, paleontologie a dalších geologických oborů.

www.gweb.cz

Geologické stránky Prácheňského muzea v Písku

Stránky umožňují on-line studium mineralogických a petrografických vzorků v geologických sbírkách Prácheňského muzea v Písku, a to prostřednictvím detailního on-line katalogu, fotogalerie a vizualizací.

geo.prachenskemuzeum.cz

Plzeňské podzemí

Na stránkách naleznete informace nejen o plzeňském podzemí.

www.podzemi.vplzni.com

ČGS: Portál Geohazardů

Stránky České geologické služby o rizikových geologických fenoménech. Automatické vytvoření interpretované zprávy o geologickém prostředí a rizikových geofaktorech ve vybraném území.

www.geology.cz/geohazardy

České acháty

Web s fotogalerií achátů a zkamenělin.

www.ceskeachaty.webnode.cz

Program výzkumu Antarktidy

Informace o průběhu a výsledcích geologického výzkumu a mapování České geologické služby ve spolupráci s PřF KU Praha a PřF MU Brno v Antarktidě. Předmětem studia je především ostrov James Ross a Antarktický poloostrov.

www.geology.cz/antarktida

Česká geologická služba - fotoarchiv

Stránka obsahuje množství volně přístupných fotografií s geologickou tématikou.

www.geology.cz/aplikace/fotoarchiv

Přírodní úkazy

Stránky o přírodích úkazech, sopkách, jejich vlastnostech a využití.

home.tiscali.cz/prirodni_ukazy